Digital administration

Vi vill hjälpa dig att bli en effektiv arbetsgivare och därför vill vi att så mycket som möjligt förenklas, digitaliseras och automatiseras. Finns data i ett eller flera system är det bäst att se till att skapa integrationer så att data kan flöda automatiskt.

Digital administration

Publicera lönespecifikationer

Lönespecifikationen är viktig! Självfallet ska alla anställda ha möjligheten att få tillgång till sin lönespecifikation på ett effektivt och säkert sätt. Med vår tjänst löser du detta på ett elegant sätt. Dessutom vet vi att lönespecifikationen driver användandet och gör det enkelt för dina anställda att samtidigt ta del av annan information om ert medarbetarerbjudande.

Digital administration

Transaktionshantering

Vi hjälper dig att hantera löpepåverkande transaktioner. Vi samlar alla transaktioner från de olika förmånsleverantörer som du använder och sammanställer dessa i en månadsvis återrapportering till lönesystemet. Återrapporteringen anpassas naturligtvis till de lönearter ni använder. Automatiska felkontroller finns med för att säkerställa kvaliteten.

Digital administration

Filter

Anpassa innehållet till användarna. Det är viktigt att innehållet är relevant för användaren, exempelvis om ni har tjänstemän med ITP-planen ska en anställd snabbt kunna ta del av pensionsinformation som är relevant för denne utan att först reda ut om det är ITP1, ITP2 eller någon annan variant av planen som är den som gäller. Eller om chefshandoken endast ska vara tillgänglig för chefer.

Faktum är att det vi kallar filter är en kraftfullt funktion som ger fantastiska möjligheter att strukturera och anpassa i stort sett allt innehåll, och funktioner på ett flexibelt sätt.

Digital administration

Dokumentbibliotek

Distribuera dokument till dina anställda på ett säkert och effektivt sätt. Har du exempelvis separats utläggsspecifikationer eller andra dokument i olika format som du vill dela med enskilda individer, en grupp eller alla anställda så är det här en funktion att använda.

Digital administration

Medarbetarregister

Vilken information om dina anställda finns i systemet? I medarbetarregistret får du en fullständig överblick över all information som finns för varje användare i systemet, oavsett från vilka källor dessa kommer. Exempelvis information som kommer från ditt löne- eller HR-system, eller information som har registrerats manuellt. Du ser också vilka filter (urvalskategorier) som gäller för den anställde. Det är också härifrån man kan administrera och supportera medarbetare genom att exempelvis låsa upp konton, och använda funktionen “impersonate” som gör att du kan se exakt samma vy som medarbetaren.

Vill du veta mer?

Meny